Wednesday, June 27, 2012

Нэг юм хэлчихэе

Ямар хүмүүс сонгуульд нэр дэвшинэ үү, хэн хэндээ саналаа өгнө үү надад ердөө ч падлий алга. Энэ чинь ардчилсан нийгэм дэх хувь хүний сонгох сонгогдох эрх. Жишээ нь, манай ээж Энхбаярын МАХНамд өгнө гэсэн, манай эмээ МАН-ын улаан идэвхитэн мэдээж тэдэндээ өгөх нь ойлгомжтой, энэ жил манай нөхөр ИЗ-Ногоон намд өгнө гэсэн. Би бол ардчилсан хүчинг дэмждэг гэхдээ би энэ намын идэвхитэн гишүүн ямар нэг юм биш. 
Хамгийн гол нь хэн нэгэн нь би, бид нар заавал ялах ёстой, сонгууль бидний талд болох ёстой гэж ямар нэг арга чарга, хөрөнгө мөнгө, булхай луйвар, заль мэх хэрэглэх ёсгүй бүгд яг л адилхан шударгаар өрсөлдөх ёстой гэж бодож байна. Хэн нэгэн нь булхай арга хэрэглээд буруу юм хийгээд байгаа учраас би энд ингээд боож үхэх гээд дэвхцээд байгаа юм. Хэн юу хийгээд байгааг та нар өөрсдөө мэдэж байгаа биз. 

No comments: